Sivut

keskiviikko 23. joulukuuta 2015

Hyvää joulunaikaa ~

                        
                          Emily: For the last time Katri, mulla ei oo sulle joululahjaa!!
                          Katri: ;__; Mutta...
                          Emily: Sullakaan ei oo mulle...me ollaan tasoissa.

                                  
                                   Katri: Onhan mulla sulle! Saat pitää mekkoo ja mä kuvaan sua ^^
                                   Emily: ...Kuinkakohan monta kertaa oon ilmaissut miten paljon                           mekkoja vihaan? .__.


   Emily: Sitä paitsi, kaikki mitä sä ikinä teet on näiden lukeminen, laiskailu ja mun mekkoihin tunkeminen!!
Katri: ^^' Öhm...Vähän joulumieltä nyt pls...


   Katri: Koska me lähetään kuvaamaan! >:D
   Emily: ....Häh..? ÄÄÄÄ...!!


Ja nyt enemmän tai vähemmän jouluisia kuvasia :3


Kätönen 8))

Olen kyllä oikeestaan kaipaillut postailua pikkuisen :D Vois useamminkin se "laiskailu" lopettaa hetkeksi ;3

5 kommenttia:

  1. Awe täydellisiä kuvia ;w; <3 Emily on aika kova suustaan, onneks Tomoe ja Kira ei KAI ole tuommosia.. Tykkäsin tosta "Nyt lähetään kuvaamaan" :'D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Emily: Mun mielestä mun suu on ihan pehmee 0.0
      Hii ja kiitos C:

      Poista
    2. Mistös sitä Jenna tiätää vaikka Tomaattii ja Kira puhuiskin sun selän takana jotain "einiinkivaa" susta-_-

      Poista
  2. Aaw... :33 suloisia kuvia Emilystä. Hyvinhän se mekkokin sopii sille cx

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitus x3 Ootan innolla että pääsen sunkin nuken näkemään! ^^

      Poista