Sivut

tiistai 29. joulukuuta 2015

Buu sisäkuvii

Hei maan ihmisoliot

Postaan taas wow

Harmi vaan, että suurin osa on taas otettu sisällä ja kakke laatu ;__;
Hei säälikää mua siel on kylmä :C Kädet jääty sellasta tahtii että juoksin takas sisälle jooh
Mulla on myös ongelma. Emilyllä on erittäin vähän vaatteita...siks sillä on näissäkin kuvissa sama mekko ^^'

Niin mut joo lätkäsen nää kuvat let's get this over with







Hyi pls LAATU MIS OOT ;n;



Nyt kun silmäkidutus on ohi, toivotan teille mukavaa päivänjatkoa 8)

5 kommenttia:

  1. Ihania kuvia <3 ;w; Sorppa unohin kommentoida mutta sinä mursu et tainnut ees kertoo mulle et oot postannu?? :---D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. psh oon antanu sulle Liebster Awardin, tsekkaa lisää mun blogist!

      http://tuplastiparempi.blogspot.fi/2016/01/liebster-award-ja-kuvia-w.html

      Poista